Informació juvenil del IVAJ
(En revisió)
|
17/04/2003
|
|
|
|
| - Informació relativa als programes, les convocatòries i les
campanyes de l'IVAJ estarà disponible i actualitzada en la nostra
pàgina web (La www.ivaj.es) en el termini màxim de les 24 hores
següents a la seua publicació o llançament.
- Enviament del butlletí digital diari Novetats als Servicis
d'Informació Juvenil adscrits a la Xarxa Valenciana d'Informació
Juvenil. |
| Actualització de la informació en la Web |
|
| Enviaments del butlletí digital diari Novetats |
|
| - La informació s'enviarà, a tots els jóvens subscrits a les nostres
llistes de distribució, el mateix dia de la publicació d'una convocatòria
o del llançament d¿una campanya o programa (en el 95%
dels casos).
- Resposta a totes les sol·licituds d¿informació (formulades per
e-mail, telèfon, fax, correu postal) en un termini inferior a les 48
hores laborables comptadores a partir de la seua recepció.
- Emissió de credencials a les nostres oficines d'atenció al
públic (Unitats Territorials i Espais Joves) el mateix dia que les
sol·licites, sempre que hi aportes la documentació necessària i reunisques
els requisits per a la seua obtenció. |
| Puntualitat en la distribució de la informació |
|
| Temps de resposta a les sol·licituds d'informació |
|
| - Posem a la teua disposició, tant en la nostra pàgina web
(www.ivaj.es) com a les nostres oficines, una enquesta perquè ens
avalues i ens ajudes a millorar la qualitat del servicis que et prestem.
- Analitzem trimestralment els resultats de les enquestes i els
publiquem en la nostra pàgina web. |
| Publicació dels resultats de les enquestes que valoren el nostre servici d'informació per web |
|
|
Termalisme social
(En revisió)
|
24/12/2004
|
|
|
|
| - Tramitació dels expedients de forma àgil, a fi que els torns
dels dos semestres comencen en les dates previstes
- Resolució de les places disponibles en el termini màxim de 45
dies per als torns del primer semestre i de 90 dies per als del segon,
comptant estos terminis des de la finalització del termini d'entrega
de sol·licituds. |
| Places resoltes en 45 dies(1º semestre) |
|
| Places resoltes en 90 dies(2º semestre) |
|
| - Elaboració i gestió de llistes d'espera per a cada torn, a fi
d'optimitzar la cobertura de les places disponibles, fins a aconseguir
el 95%.
- Notificació telefònica per a la cobertura de les vacants produïdes. |
| Percentatge de cobertura de places disponibles |
|
| - Treballarem perquè el percentatge de queixes sobre el programa
anual siga inferior a l'1% respecte al total de sol·licituds.
Podrà seguir el grau de compliment dels compromisos d'esta
carta de servicis consultant els indicadors de qualitat en la pàgina
web www.gva.es/carta. |
| Percentatge de queixes sobre el total de sol·licituds |
|
| Accessibilitat on-line a les dades sobre indicadors |
|
|
Platges Accessibles
(En revisió)
|
27/12/2004
|
|
|
|
| - Publicació de la convocatòria d'ajudes en els 2 últims mesos
de l'any
- Estudi de les sol·licituds d'ajuda als ajuntaments i requeriment
de documentació en un període màxim de 15 dies des de la finalització
del termini d'entrega de sol·licituds
- Resolució del 90% de les sol·licituds d'ajuda en un termini
màxim de 3 mesos |
| Percentatge de sol·licituds resoltes en un termini inferior a 3 mesos. |
|
| Estudi de les sol·licituds dajuda als ajuntaments i requeriment
de documentació en un període màxim de 15 dies des de la finalització
del termini dentrega de sol·licituds |
|
| Contestació, en un termini màxim de 5 dies hàbils, a les
sol·licituds d'informació i assessorament tècnic dels ajuntaments
sobre la posada en marxa i funcionament del punt de platja accessible. |
| Percentatge de consultes ateses en un termini màxim de 5 dies hàbils |
|
| Implantació de punts de platja accessible en almenys el 80%
dels municipis amb platja de la Comunitat Valenciana on siga possible
la seua instal·lació. |
| Municipis amb punt de platja accessible sobre total platja |
|
| El grau de compliment dels indicadors de qualitat
del servici es podrà seguir en la pàgina: www.gva.es/carta. |
| Accessibilitat on-line a les dades sobre indicadors |
|
|
Centre Dona 24 hores
(En revisió)
|
09/12/2005
|
|
|
|
| - Atenció directa i telefònica a les dones, específica sobre la violència,
disponible durant les 24 hores del dia, 365 dies de l'any.
- Nombre de queixes de les usuàries relatives a l'atenció rebuda
inferior a l'1%. |
| Atenció directa i telefònica 24 hores |
|
| Percentatge de queixes relatives a l' atenció rebuda |
|
| - Servicis prestats per un equip de professionals titulades i especialitzades
en matèria social, psicològica i jurídica.
- Emissió d'informes psicosocials a petició de les dones usuàries
del Centre Dona 24 hores amb la celeritat exigida pels tràmits que
siguen necessaris. |
| Percentatge de professionals amb titulació en materia social, psicològica o juridica |
|
| - Elaboració d¿un informe anual dels tres Centres Dona 24 hores
en el primer trimestre de l'any següent.
- Realització d'accions divulgatives i de sensibilització en els Centres
Dona 24 hores en matèria de violència contra les dones. |
| Percentatge de sol·licituds d¿accions divulgatives ateses |
|
| Elaboració de l'informe anual en el primer trimestre de l'exercici següent |
|
| El grau de compliment dels indicadors de qualitat del servici es
podrà seguir en la pàgina www.gva.es/carta. |
| Accessibilitat on-line a les dades sobre indicadors |
|
|
Campaments destiu per a persones amb discapacitat
(En revisió)
|
09/12/2005
|
|
|
|
| Es procura una gestió d¿inscripcions eficient a fi d'atendre la totalitat
de sol·licituds de plaça en campaments d'estiu per a persones
amb discapacitat. |
| Nombre de sol·licituds acceptades respecte les presentades |
|
| Formació teoricopràctica impartida als voluntaris en l'atenció a persones
amb qualsevol tipus de discapacitat psíquica, amb un mínim
de quatre sessions formatives a l'any. |
| Nombre anual d'activitats formatives per a voluntaris de campaments d'estiu |
|
| - Realització per part de les entitats de memòries personalitzades
d'avaluació i de seguiment de cada usuari dels campaments d'estiu,
i remissió a les famílies i centres.
- Informació detallada sobre el desenrotllament global dels campaments
d'estiu per a persones discapacitades, resumida en un informe
disponible als dos mesos de la seua finalització. |
| Informes de seguiment rebuts per les famílies o els centres |
|
| - Reunions amb les entitats organitzadores dels campaments per a
coordinar i optimitzar la gestió de les sol·licituds d'assistència i la
tramitació de les corresponents ajudes econòmiques.
- Reserva com a mínim del 80% de les instal·lacions necessàries
en el primer trimestre de cada any. |
| Nombre anual de reunions amb les entitats |
|
| Percentatge d'instal·lacions reservades en els tres primers mesos de l'any |
|
| El grau de compliment dels indicadors de qualitat del servici es
podrà seguir en la pàgina www.gva.es/carta. |
| Accessibilitat on-line a les dades sobre indicadors |
|
|
Carta de Servicis d' Integració Social de les Persones Inmigrants
(En revisió)
|
15/10/2010
|
|
|
|
| Reduïm un mes el termini legal (establit en 6 mesos)per a resoldre les convocatòries de subvencions |
| % de convocatòries resoltes en un termini igual o inferior a 5 mesos |
|
| Facilitem informació actualitzada sobre lestat de tramitació de les convocatòries de subvenció en la web www.csc.gva.es (Àrea dImmigració). |
| % estats de tramitació actualitzats en un termini inferior a 24 h. |
|
| Reduïm un mes el termini legal (establit en 3 mesos)per a la inscripció en el Registre de la Xarxa AMICSdaquelles sol·licituds que complisquen els requisits |
| % dinscripcions realitzades en un termini igual o inferior a 2 mesos |
|
| Proporcionem la informació que no estiga disponible enel moment de la demanda en un termini màxim de 48h, permitjà de telefonada o correu electrònic. |
| % de casos on sha donat resposta en el termini establit |
|
| Garantim que les Agències AMICS que sol·liciten unservici dassessorament o de mediació intercultural seranateses en un termini inferior a 48h |
| % de peticions de mediació o assessorament ateses en el termini establit |
|
| Treballem perquè la mitjana de la valoració global de lesenquestes de satisfacció dusuaris, que es realitzen, obtinguem un mínim de 3 punts sobre 5 |
| Mitjana de valoració global de lenquesta de satisfacció |
|
|
Carta de Servicis de Cooperació al Desenrotllament i Solidaritat
(En revisió)
|
15/10/2010
|
|
|
|
| Reduïm un mes el termini legal (establit en 6 mesos) per a resoldre les convocatòries de subvencions |
| % de convotatòries resoltes en un termini igual o inferior a 5 mesos |
|
| Facilitem informació actualitzada sobre lestat de tramitació de les convocatòries de subvenció i beques en la web www.csc.gva.es(Àrea de Cooperació al Desenrotllament) |
| % estas de tramitació actualitzats en un termini inferior a 24 h. |
|
| Reduïm a la mitat el termini legal (establit 3mesos des de la recepció de la sol·licitud) pera la inscripció en el Registre dAgents de laCooperació Internacional al Desenrotllamentdaquelles sol·licituds que complisquen elsrequisits. |
| % d'inscripcions realitzades en un termini igual o inferior a 6 setmanes |
|
| Proporcionem la informació que no estiga disponible en el moment de la demanda en un termini màxim de 48h, per mitjà de telefonada o correu electrònic. |
| % de casos on s'ha donat resposta en el termini establit |
|
| En situacions especials oferim la possibilitat de realitzar lentrevista per a la concessió de beques a través de webcam, |
| % entrevista realitzades per webcam/sol-licitades que complisquen els requisits |
|
| Treballem perquè la mitjana de la valoració global de les enquestes de satisfacció dusuaris, que es realitzen, obtinguem un mínim de 3 punts sobre 5. |
| Mitjana de valoració global de l'enquesta de satisfacció |
|
|
Carta de Servicis d'Acolliment de Menors en Families Educadores
(En revisió)
|
27/03/2012
|
|
|
|
| Responem les consultes d'informació que les famílies interessades realitzen a través de la pàgina web en un termini màxim de 24 h. per personal tècnic qualificat. |
| % de consultas realitzades per Web contestades pel servici en un termini màxim de 24 h. |
|
| Treballem perquè la qualitat de servici en les sessions de formació de les famílies siga valorada satisfactòriamente pel soli.licitants. |
| % de enquestes amb resultat satisfactori respecte a les sessions de formació inicial. |
|
| El termini que transcorre des de la presentació de la sol.licitud de inscripció en el Registre de Famílies Educadores fins a la seua resolució no supera els 6 mesos. |
| % de sol.licituds d'inscripció en el registre, resoltes en un termini no superior a 6 mesos. |
|
| Ens comprometem a emetre d'ofici un carnet de família educadora a totes les famílies registrades que les acredite com a tals, en un termini de 3 mesos. |
| % de famílies amb carnet. |
|
| Sense perjuí del servici d'atenció presencial, posem a disposició de les famílies educadores un telèfon 24 h d'assessorament i suport per a qualsevol incidència que els puga sorgir, el qual és valorat satisfactòriamente per estes. |
| % d'enquestes amb resultat satisfactori respecte al servici del teléfono 24 hores. |
|
| Prestem un servici de seguiment i avaluació de l'acolliment i postacolliment dels menor per a acompanyar, assessorar i recolzar les famílies en qualsevol aspecte referent a l'acolliment, el qual és valorat satisfactòriamente per estes. |
| % d'enquestes amb resultat satisfactori respecte a l'equip tècnic especialitzat. |
|
| Oferim un suport económic a totes les famílies educadores que tingen un menor acollit a fi de contribuir en la manutenció del menor. |
| % famílies educadores amb prestació/ famílies que ho han sol.licitat i tenen menor acollit |
|
|
Carta de Servicis d'Adopcions
(En revisió)
|
27/03/2012
|
|
|
|
| Contactem amb la primera família proposada per a l'adopció nacional d'un menor en els 2 dies següents a què es determine que esta és la mesura de protecció més adequada per a ell o ella. |
| % casos en què es contacta la família en els 2 dies hàbils següents al Consell |
|
| Les sessions informatives sobre el procés d'adopció que organitzem periódicament, oferixen una informació valorada como clara i útil per les persones usuàries |
| % de questionarios amb un índex de satisfacció igual o superior a 5 sobre 6 |
|
| La idonëitat es valora en el Consell d'Adopció en un termini màxim de 8 mesos des de la data de presentació de la sol.licitud d'adopció internacional. |
| % de casos on el temps transcorregut no supera els 8 mesos. |
|
| L'avaluació psicosocial per a l'obtenció del certificat d'idoneïtat es realitza amb objectividad i respecte, segons el parer de les famílies sol.licitants. |
| % d'enquestes en què totes les respostes sobre el tracte rebut reflectixen satisfacció. |
|
| Posem en marxa, de forma ràpida, una mediació entre la família sol.licitant i l'ECAI corresponent, en rebre's una queixa. |
| % de casos en què es contacta amb les persones interessades en una setmana, des de l'entrada de la queixa en el servici. |
|
| Mantenim entrevistes personalitzades amb totes les famílies que reben una preassignació per a ajudar-los a interpretar la documentació abans de decidir si l'accepten o no. |
| % de casos en què es du a terme l'entrevista |
|
| Oferim un servici d'assessoraments i orientació en adopció amb personal altament qualificat per a ajudar a a solucionar els problemes que els sorgisquen a les famílies i els menors adoptats. |
| % de casos en què la demanda d'ajuda de la família ha sigut satisfeta. |
|
| Gestionem de forma transparent les llistes d'espera per a adopcións internacionals (per països) i de xiquets o xiquetes de bolquers d'adopció nacional, actualitzant-les, publicant-les i permetent la seua consulta a través de la pàgina web. |
| % de llistes actualitzades trismestralment. |
|
|