Observatori Entorn Digital - Atención a las víctimas
Observatori entorn digital
L'observatori o grup de treball sobre l'entorn digital de la justícia comptarà amb un nombre aproximat de cinc membres, nomenats per Resolució de la Conselleria, la funció del qual és realitzar i arreplegar propostes de les sessions del Fòrum en relació a les seues matèries. Així mateix compta amb un coordinador .
Entre els indicadors sobre eficiència i qualitat de la justícia utilitzats per distints estudis i documents sol incloure's la duració dels litigis, els temps de resolució en diferents instàncies o el nombre de casos pendents, però també l'ús de les noves tecnologies de la informació i comunicació.
Amb independència de les exigències mínimes derivades de la Llei 18/2011, de 5 de juliol, reguladora de l'ús de les tecnologies de la informació i la comunicació en l'Administració de Justícia, poden plantejar-se les qüestions següents
- La millora en l'atenció al ciutadà i en el seu accés a l'Administració de Justícia
- La millora de l'accés dels professionals davant de l'Administració de Justícia.
- Sistema de Gestió Processal i la interoperabilitat
OBSERVATORI 17 DE FEBRER
PRESENTACIONS
Tema: Sistema de Gestió Processal de la Administració de Justícia
- "E-justicia.cat, Sistema de Gestión Procesal de Cataluña". Xacier Fabregat. Letrado de la Administración de Justicia
- "Gestion procesal de la Generalitat Valenciana. Estado actual y perspectivas".JM. Alcami
- "¿Existe salidad al final del laberinto. Hacia un SGP.Web 2.0" Javier Parra Garcia. Letrado del TSJ Murcia JL.PARRA.pdf
- "Sistemas de gestión procesal de la Administración de Justicia". Julio Giráldez Blanco (Letrado de la Administración de Justicia) y Mª José Ramis Gimeno (DGTIC)