Organismes

Portals

Actualitat

La Conselleria de Justicia e Interior traslada a los sindicatos de bomberos forestales el Plan Estratégico que incorpora las mejoras para el servicio

  • Elisa Núñez destaca el “avance que supone para todo el colectivo de bomberos forestales"
  • El objetivo es conseguir un “servicio de bomberos forestales de calidad con las mejores garantías para los trabajadores”
La Conselleria de Justicia e Interior traslada a los sindicatos de bomberos forestales el Plan Estratégico que incorpora las mejoras para el servicio

Justícia atorgarà una ‘Menció Honorífica Defensa de la Tauromàquia Patrimoni Cultural’ en els Premis Taurins de la Comunitat Valenciana 2024

  • La promoció, defensa, foment i atenció a la festa dels bous és un dels requisits d’estos guardons i enguany es farà un especial èmfasi davant la supressió del Premi Nacional de Tauromàquia per part del Ministeri de Cultura
  • A través d’estos premis, l’objectiu de la Conselleria és vetlar pel respecte a la diversitat cultural de la Comunitat Valenciana i el seu patrimoni històric
  • La Comunitat Valenciana és una de les regions en les quals la festa taurina està més arrelada en la societat, en la qual se celebraren en 2023 un total de 8.685 festejos, la mitat dels festejos taurins populars d’Espanya

 

La Conselleria de Justícia i Interior trasllada a la Policia de la Generalitat el seu “compromís per a dotar-los de les millors condicions”

  • El secretari autonòmic de Seguretat i Emergències inaugura les Jornades Actualització en Matèria de Seguretat Ciutadana
  • Javier Montero reclama al Ministeri de l’Interior “una dotació d’efectius de manera urgent”
La Conselleria de Justícia i Interior trasllada a la Policia de la Generalitat el seu “compromís per a dotar-los de les millors condicions”

Novetats

Ves enrere Ajudes preparació oposicions justícia

Ajudes preparació oposicions justícia

Justificació segon període convocatòria 2023

Entre l'1  i el 7 de març de 2024 (tots dos inclosos), totes les persones que figuren en les propostes de persones beneficiàries publicades en la web de la Conselleria juntament amb l'acta de la reunió de la Comissió Avaluadora de data 11/10/2023 hauran d'aportar, a través del corresponent tràmit telemàtic, la documentació indicada en l'apartat 2 del resolc 13é de la Resolució de convocatòria per a la justificació del primer període (01.12.2023 al 29.02.2024).

Pel que respecta a la documentació justificativa s'informa del següent:  

  • No s'admetrà factura, certificació o vaig rebre que no identifique el concepte pel qual s'expedix, el període temporal que comprén i la persona física o jurídica que l'expedix, que, a més, haurà de quedar clarament identificada i firmar este document, preferiblement per mitjans electrònics.
  • Només es tindran en consideració aquells documents que acrediten despeses que estiguen directa i indubtablement relacionats amb la preparació dels processos selectius objecte de subvenció.
  • El període subvencionable comença l'1 de desembre de 2023, no admetent-se cap despesa anterior, excepte quan el beneficiari haja abonat un curs de preparació d'oposicions de preu únic, i en este cas haurà d'aportar document expedit per l'entitat preparadora en la qual faça constar expressament que este curs contempla la preparació de les oposicions subvencionades dins del període subvencionable.
  • Aquelles persones que compten amb dos preparadors hauran d'aportar dos models de declaració responsable, cadascuna d'elles expedida per un preparador.
  • No s'admetrà documentació presentada fora de termini ni per un altre tràmit diferent a l'específic que s'obrirà per a tal fi.
  • La percepció de la subvenció resulta incompatible amb la prestació de servicis remunerada a temps complet. A estos efectes, l'òrgan instructor comprovarà d'ofici la vida laboral de les persones beneficiàries durant el període subvencionable.

> Procediment de presentació telemàtic. 

> Model normalitzat de declaració de justificació de les ajudes. 

 

 

Més informació. 

T'interessa

Twitter

Multimèdia

Enllaços