09:30 Director General d'Atenció a les Victimes i Accés a la JusticiaJornades Violència Filioparental. Universitat Catòlica de València
11:30 Director General d'Atenció a les Victimes i Accés a la JusticiaInvitació a l'acte institucional del 25N Dia Internacional per a l'Eliminació de la Violència contra les Dones
11:30 Secretari autonòmic de Justícia i AutogovernActe Institucional del 25N
Dia Internacional per a l'Eliminació de la Violència contra les Dones
11:30 Directora general de Justícia i AutogovernActe Institucional del 25N Dia Internacional per a l'Eliminació de la Violència contra les Dones.
12:00 Director general d'Emergències i Extinció d'IncendisReunió (CECOPI)
17:00 Director general d'Emergències i Extinció d'IncendisReunió SGISE
Els cinc jutjats de primera instància i instrucció de Catarroja disposen de cinc punts d’atenció al públic des del taulell del mateix Servici Comú Processal
Justícia executa treballs d’emergència per valor de 2.183.000 euros per a reparar l’edifici de la seu judicial de Catarroja
Els cinc jutjats de Primera Instància i Instrucció de Catarroja disposaran de cinc punts d’atenció al públic des del taulell del mateix Servici Comú Processal
La Conselleria executa treballs d’emergència per valor de 2.183.000 euros per a reparar l’edifici de la seu judicial de Catarroja
Circular informativa de la Direcció General d'Interior dirigida als Ajuntaments de la Comunitat Valenciana, per a les Celebracions de Nadal, Cap d'Any i Reis.
ANUNCI de la consulta pública prèvia sobre el projecte de decret de constitució del Consell Valencià de Col·legis Professionals de Treball Social. Veure DOGV (nº 9984, de 18/11/2024) Enllaç a...
ANUNCI de la consulta pública prèvia sobre l'avantprojecte de llei de la dissolució del Col·legi Oficial de Doctors i Llicenciats en Belles Arts i Professors de Dibuix de la Comunitat Valenciana....
Resolució de 6 de novembre de 2024, de la Direcció General d'Interior, per la qual es publica la llista provisional de persones admeses i excloses per a la prova avaluadora del personal del...